fbpx Зміна видів економічної діяльності (КВЕД) | Адвокатське Бюро «ЮРЛАЙТ»

Зміна видів економічної діяльності (КВЕД)

Зміна видів економічної діяльності юридичної особи

Зміна видів економічної діяльності юридичної особи відбувається шляхом прийняття вищим органом відповідного рішення та внесення змін до єдиного державного реєстру. Зміна КВЕД, якщо додаються нові види, завжди потребує внесення змін до статуту та затвердження його у новій редакції.








Зміна КВЕД

biz

Перелік документів та інформації від клієнта:

≡ Інформація про зміну КВЕД;

≡ Статут;

≡ Копії паспортів учасників;

≡ Копії ідентифікаційних кодів учасників

Як це працює?

1

Надання інформації та документів

2

Оплата авансу

3

Проведення реєстрації

4

Остаточний розрахунок

Результат надання послуги

Ми готуємо пакет документів:

✓ Статут в новій редакції;

✓ Протокол (Рішення) учасників/засновників;

✓ Реєстраційна заява;

✓ Інші документи (за необхідності)

Після реєстрації Ви отримаєте:

≡ Новий Статут;

≡ Протокол (Рішення) учасників/засновників;

≡ Виписку з єдиного державного реєстру

Переваги роботи з нами:

✓ індивідуальний підхід;

✓ розумна ціна на юридичні послуги;

✓ повний супровід реєстраційних дій, ми на зв'язку 24/7;

✓ конфіденційність;

✓ своєчасне виконання домовленостей
home_lawyer2_iconbox1

Працюємо на результат

home_lawyer2_iconbox2

Виїзд до клієнта

home_lawyer2_iconbox3

Реєстрація згідно закону

Порядок зміни КВЕД юридичної особи

Крок 1. Прийняття рішення про зміну КВЕД
Рішення про зміну КВЕД приймається вищим органом управління юридичної особи. Якщо вищий орган колегіальний, таке рішення оформляється у формі Протоколу, якщо одноособовий, - у формі Рішення. Якщо додаються нові КВЕД, вищий орган має вирішити питання про внесення змін до Статуту та затвердження його в новій редакції. Рішення про внесення змін до Статуту приймається в порядку встановленому діючим статутом юридичної особи.

Крок 2. Підготовка пакету документів
Зміна КВЕД юридичної особи здійснюється шляхом проведення державної реєстрації змін. Перелік документів, що подаються для державної реєстрації КВЕД визначений Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Цей Закон є універсальним і стосується усіх юридичних осіб, незалежно від організаційної форми. При цьому перелік документів для зміни Статуту і вимоги до них дещо відрізняються.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни КВЕД Товариства з обмеженою відповідальністю:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни КВЕД Приватного підприємства:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни КВЕД Громадської організації:

1. Протокол (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

2. Статут (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

3. Реєстр осіб, які взяли участь у загальних зборах;

4. Відомості про уповноваженого на вчинення реєстраційних дій;

5. Реєстраційна заява;

6. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни КВЕД Громадської спілки:

1. Протокол (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

2. Статут (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

3. Реєстр осіб, які взяли участь у загальних зборах;

4. Відомості про уповноваженого на вчинення реєстраційних дій;

5. Реєстраційна заява;

6. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни КВЕД Благодійної організації:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни КВЕД ОСББ:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни КВЕД Кооперативу:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстр осіб;

4. Реєстраційна заява;

5. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Вимоги до документів, які подаються для державної реєстрації:

- документи викладаються українською мовою, при цьому додатково текст документа може бути викладено на іншій мові;

- текст документів має бути розбірливим, текст можна написати власноручно (від руки) друкованими літерами, або ж розмістити шляхом набору на комп’ютері;

- забороняються будь-які підчищення, виправлення, дописи, орфографічні помилки, не допускаються записи олівцем;

- рішення уповноваженого органу управління юридичної особи та положення нового Статуту повинні відповідати законодавству.

Крок 3. Подання документів для державної реєстрації
Державна реєстрація зміни КВЕД може бути проведена як державним реєстратором Центру надання адміністративних послуг так і нотаріусом. Державна реєстрація проводиться незалежно від місцезнаходження юридичної особи в межах території області, АРК, міста Києва та Севастополя. Наприклад, якщо Товариство з обмеженою відповідальністю знаходиться в Печерському районі міста Києва, то провести зміни КВЕД, можна подавши документи до будь-якого Центру надання адміністративних послуг, що знаходиться в межах міста Києва: Центр надання адміністративних послуг Солом'янської РДА в м. Києві, Центр надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м. Києві тощо. Якщо Товариство з обмеженою відповідальністю знаходиться в місті Бровари (Київська область), то подати документи для державної реєстрації зміни КВЕД можна до будь-якого державного реєстратора чи нотаріуса, робоче місце якого знаходиться в межах Київської області. Після подання документів, нотаріус/реєстратор видає так званий Опис, в якому вказується перелік отриманих документів. Крім того Опис містить код, за допомогою якого можна простежити хід проведення державної реєстрації зміни КВЕД. Всі документи подаються в одному примірнику.

Крок 4. Проведення державної реєстрації зміни КВЕД
Рішення про державну реєстрацію зміни КВЕД Товариства з обмеженою відповідальністю, Приватного підприємства, Благодійної організації приймається державним реєстратором протягом 24-х годин з моменту отримання документів від заявника. Рішення про державну реєстрацію зміни КВЕД Громадської організації, Громадської спілки приймається протягом 3-х робочих днів. Одночасно до єдиного державного реєстру юридичних осіб вносяться відповідні зміни.
20.03.2020

Податки та витрати при купівлі-продажу квартири

При укладенні договору купівлі-продажу квартири  витрати несе як продавець, так і покупець. В цій статті ми розглянемо, які витрати несуть сторони та  яким чином розподіляються ці […]
28.01.2018

Внесення змін до статуту громадської організації. Включення до реєстру неприбуткових організацій

У цій статті ви дізнаєтеся: які вимоги ставляться до статуту громадської організації, як внести зміни до статуту та які документи подавати реєстратору, як включити громадську організацію […]
17.02.2018

Відповідальність засновників господарського товариства

Створюючи господарське товариство, його засновникам потрібно чітко розуміти, які правові наслідки можуть настати для них в процесі створення та діяльності товариства. В цій статті ви дізнаєтеся […]