fbpx Внесення змін до Статуту | Адвокатське Бюро «ЮРЛАЙТ»

Внесення змін до Статуту

Внесення змін до Статуту юридичної особи

Внесення змін до Статуту юридичної особи відбувається шляхом прийняття вищим органом відповідного рішення про затвердження Статуту в новій редакції та внесення змін до єдиного державного реєстру. Зміни до Статуту можуть мати різний характер: приведення положень Статуту у відповідність до законодавства, виключення неактуальної інформації, зміна складу органів або порядку прийняття ними рішень тощо. В будь-якому випадку Статут викладається у формі нового документа, що набуває чинність після проведення його державної реєстрації.








Внесення змін до Статуту

biz

Перелік документів та інформації від клієнта:

≡ Інформація про зміни, які слід внести;

≡ Статут;

≡ Копії паспортів учасників;

≡ Копії ідентифікаційних кодів учасників

Як це працює?

1

Надання інформації та документів

2

Оплата авансу

3

Проведення реєстрації

4

Остаточний розрахунок

Результат надання послуги

Ми готуємо пакет документів:

✓ Статут в новій редакції;

✓ Протокол (Рішення) учасників/засновників;

✓ Реєстраційна заява;

✓ Інші документи (за необхідності)

Після реєстрації Ви отримаєте:

≡ Новий Статут;

≡ Протокол (Рішення) учасників/засновників

Переваги роботи з нами:

✓ індивідуальний підхід;

✓ розумна ціна на юридичні послуги;

✓ повний супровід реєстраційних дій, ми на зв'язку 24/7;

✓ конфіденційність;

✓ своєчасне виконання домовленостей
home_lawyer2_iconbox1

Працюємо на результат

home_lawyer2_iconbox2

Виїзд до клієнта

home_lawyer2_iconbox3

Реєстрація згідно закону

Порядок внесення змін до Статуту юридичної особи

Крок 1. Прийняття рішення про зміну Статуту
Рішення про зміну Статуту приймається вищим органом управління юридичної особи. Якщо вищий орган колегіальний, таке рішення оформляється у формі Протоколу, якщо одноособовий, - у формі Рішення. Вищий орган має вирішити питання про внесення змін до Статуту та затвердження його в новій редакції. Рішення про внесення змін до Статуту приймається в порядку встановленому діючим статутом юридичної особи.

Крок 2. Підготовка пакету документів
Зміна Статуту юридичної особи здійснюється шляхом проведення державної реєстрації змін. Перелік документів, що подаються для державної реєстрації визначений Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Цей Закон є універсальним і стосується усіх юридичних осіб, незалежно від організаційної форми. При цьому перелік документів для зміни Статуту і вимоги до них дещо відрізняються.

Перелік документів для проведення державної реєстрації змін до Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації змін до Статуту Приватного підприємства:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації змін до Статуту Громадської організації:

1. Протокол (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

2. Статут (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

3. Реєстр осіб, які взяли участь у загальних зборах;

4. Відомості про уповноваженого на вчинення реєстраційних дій;

5. Реєстраційна заява;

6. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації змін до Статуту Громадської спілки:

1. Протокол (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

2. Статут (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

3. Реєстр осіб, які взяли участь у загальних зборах;

4. Відомості про уповноваженого на вчинення реєстраційних дій;

5. Реєстраційна заява;

6. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації змін до Статуту Благодійної організації:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації змін до Статуту ОСББ:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації змін до Статуту Кооперативу:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстр осіб;

4. Реєстраційна заява;

5. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Вимоги до документів, які подаються для державної реєстрації:

- документи викладаються українською мовою, при цьому додатково текст документа може бути викладено на іншій мові;

- текст документів має бути розбірливим, текст можна написати власноручно (від руки) друкованими літерами, або ж розмістити шляхом набору на комп’ютері;

- забороняються будь-які підчищення, виправлення, дописи, орфографічні помилки, не допускаються записи олівцем;

- рішення уповноваженого органу управління юридичної особи та положення нового Статуту повинні відповідати законодавству.

Крок 3. Подання документів для державної реєстрації
Державна реєстрація змін до Статуту може бути проведена як державним реєстратором Центру надання адміністративних послуг так і нотаріусом. Державна реєстрація проводиться незалежно від місцезнаходження юридичної особи в межах території області, АРК, міста Києва та Севастополя. Наприклад, якщо Благодійний Фонд знаходиться в Печерському районі міста Києва, то провести зміни, можна подавши документи до будь-якого Центру надання адміністративних послуг, що знаходиться в межах міста Києва: Центр надання адміністративних послуг Солом'янської РДА в м. Києві, Центр надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м. Києві тощо. Якщо Приватне підприємство знаходиться в місті Бровари (Київська область), то подати документи для державної реєстрації зміни Статуту можна до будь-якого державного реєстратора чи нотаріуса, робоче місце якого знаходиться в межах Київської області. Після подання документів, нотаріус/реєстратор видає так званий Опис, в якому вказується перелік отриманих документів. Крім того Опис містить код, за допомогою якого можна простежити хід проведення державної реєстрації зміни Статуту. Всі документи подаються в одному примірнику.

Крок 4. Проведення державної реєстрації зміни Статуту
Рішення про державну реєстрацію зміни Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю, Приватного підприємства, Благодійної організації, ОСББ, Кооперативу приймається державним реєстратором протягом 24-х годин з моменту отримання документів від заявника. Рішення про державну реєстрацію зміни Статуту Громадської організації, Громадської спілки приймається протягом 3-х робочих днів. Одночасно до єдиного державного реєстру юридичних осіб вносяться відповідні зміни.
11.08.2019

Як себе поводити при затриманні поліцією?

Незаконне затримання  вкрай поширене явище в нашій державі. Правоохоронні органи не завжди стоять на захисті прав та свобод громадян, а інколи грубо порушують їх. Для того, […]
21.03.2020

Як повернути водійські права?

Посвідчення водія (так звані “водійські права”) можуть вилучити у водія виключно на підставах передбачених законом. В цій статті Ви дізнаєтесь, як можливо повернути водійські права при […]
17.02.2018

Відповідальність засновників господарського товариства

Створюючи господарське товариство, його засновникам потрібно чітко розуміти, які правові наслідки можуть настати для них в процесі створення та діяльності товариства. В цій статті ви дізнаєтеся […]