fbpx Зміна відомостей про керівника юридичної особи | Адвокатське Бюро «ЮРЛАЙТ»

Зміна відомостей про керівника юридичної особи

Зміна відомостей про керівника (директора) юридичної особи

Зміна відомостей про керівника юридичної особи відбувається шляхом прийняття вищим органом відповідного рішення та внесення змін до єдиного державного реєстру. Зміна відомостей про керівника юридичної особи необхідна у разі зміни персональних даних керівника: прізвища, ім'я, по батькові, присвоєння або ж навпаки відмови від реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Якщо у ТОВ керівник - це завжди директор, то в інших юридичних особах керівником може бути Голова, Президент, Голова Правління, Голова Асоціації тощо. Юристи Адвокатського Бюро "ЮРЛАЙТ" надають послуги щодо зміни відомостей про керівника юридичних осіб різних організаційно-правових форм.








Зміна відомостей про керівника

biz

Перелік документів та інформації від клієнта:

✓ Копія паспорту та коду керівника;

✓ Статут;

✓ Копії паспортів учасників;

✓ Копії ідентифікаційних кодів учасників

Як це працює?

1

Надання інформації та документів

2

Оплата авансу

3

Проведення реєстрації

4

Остаточний розрахунок

Результат надання послуги

Ми готуємо пакет документів:

✓ Протокол (Рішення) учасників/засновників;

✓ Реєстраційна заява

Після реєстрації Ви отримаєте:

≡ Протокол (Рішення) учасників/засновників;

≡ Виписку з єдиного державного реєстру

Переваги роботи з нами:

✓ індивідуальний підхід;

✓ розумна ціна на юридичні послуги;

✓ повний супровід реєстраційних дій, ми на зв'язку 24/7;

✓ конфіденційність;

✓ своєчасне виконання домовленостей
home_lawyer2_iconbox1

Працюємо на результат

home_lawyer2_iconbox2

Виїзд до клієнта

home_lawyer2_iconbox3

Реєстрація згідно закону

Порядок зміни відомостей про керівника юридичної особи

Крок 1. Прийняття рішення про зміну відомостей про керівника
Рішення про зміну відомостей про керівника приймається вищим органом управління юридичної особи. Якщо вищий орган колегіальний, таке рішення оформляється у формі Протоколу, якщо одноособовий, - у формі Рішення. Рішення про зміну відомостей про керівника приймається в порядку встановленому діючим статутом юридичної особи.

Крок 2. Підготовка пакету документів
Зміна відомостей про керівника юридичної особи здійснюється шляхом проведення державної реєстрації змін. Перелік документів, що подаються для державної реєстрації визначений Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Цей Закон є універсальним і стосується усіх юридичних осіб, незалежно від організаційної форми. При цьому перелік документів для зміни відомостей про керівника і вимоги до них дещо відрізняються.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни відомостей про керівника Товариства з обмеженою відповідальністю:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Реєстраційна заява;

3. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни відомостей про керівника Приватного підприємства:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Реєстраційна заява;

3. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни відомостей про керівника Громадської організації:

1. Протокол (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

2. Реєстр осіб, які взяли участь у загальних зборах;

3. Відомості про керівні органи;

4. Відомості про уповноваженого на вчинення реєстраційних дій;

5. Реєстраційна заява;

6. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни відомостей про керівника Громадської спілки:

1. Протокол (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

2. Відомості про керівні органи;

3. Реєстр осіб, які взяли участь у загальних зборах;

4. Відомості про уповноваженого на вчинення реєстраційних дій;

5. Реєстраційна заява;

6. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни відомостей про керівника Благодійної організації:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Реєстраційна заява;

3. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни відомостей про керівника ОСББ:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Реєстраційна заява;

3. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни відомостей про керівника Кооперативу:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Реєстр осіб;

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Вимоги до документів, які подаються для державної реєстрації:

- документи викладаються українською мовою, при цьому додатково текст документа може бути викладено на іншій мові;

- текст документів має бути розбірливим, текст можна написати власноручно (від руки) друкованими літерами, або ж розмістити шляхом набору на комп’ютері;

- забороняються будь-які підчищення, виправлення, дописи, орфографічні помилки, не допускаються записи олівцем;

- рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинне відповідати законодавству.

Крок 3. Подання документів для державної реєстрації
Державна реєстрація зміни відомостей про керівника може бути проведена як державним реєстратором Центру надання адміністративних послуг, так і нотаріусом. Державна реєстрація проводиться незалежно від місцезнаходження юридичної особи в межах території області, АРК, міста Києва та Севастополя. Наприклад, якщо Приватне підприємство знаходиться в Шевченківському районі міста Києва, то провести зміни, можна подавши документи до будь-якого Центру надання адміністративних послуг, що знаходиться в межах міста Києва: Центр надання адміністративних послуг Печерської РДА в м. Києві, Центр надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м. Києві тощо. Якщо Приватне підприємство знаходиться в місті Бровари (Київська область), то подати документи для державної реєстрації зміни відомостей про керівника можна до будь-якого державного реєстратора чи нотаріуса, робоче місце якого знаходиться в межах Київської області. Після подання документів, нотаріус/реєстратор видає так званий Опис, в якому вказується перелік отриманих документів. Крім того Опис містить код, за допомогою якого можна простежити хід проведення державної реєстрації змін відомостей про керівника.

Крок 4. Проведення державної реєстрації зміни відомостей про керівника
Рішення про державну реєстрацію зміни відомостей про керівника Товариства з обмеженою відповідальністю, Приватного підприємства, Благодійної організації, ОСББ, Кооперативу приймається державним реєстратором протягом 24-х годин з моменту отримання документів від заявника. Рішення про державну реєстрацію зміни відомостей про керівника Громадської організації, Громадської спілки приймається протягом 3-х робочих днів. Одночасно до єдиного державного реєстру юридичних осіб вносяться відповідні зміни. За результатами проведення державної реєстрації видається Виписка, яка міститиме оновлені відомості про керівника юридичної особи.
18.01.2018

Попередній договір купівлі-продажу квартири. Поради покупцю

Часто, покупці, які купують квартиру в новобудові, не розуміють, навіщо їм укладати декілька договорів. Чому відразу не можна укласти договір купівлі-продажу квартири та обійтися без попереднього […]
15.09.2019

Відповідальність директора ТОВ за новим законом

Після набуття чинності у 2018 році Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» особливо актуальним стало питання майнової відповідальності керівника товариства. В цій статті […]
06.07.2019

Як подати заяву про злочин в поліцію?

Якщо проти вас чи ваших близьких вчинили злочин, найперше, що потрібно зробити – це негайно звернутися до правоохоронних органів із відповідною заявою. Однак, якщо хочете привести […]