fbpx Зміна керівника юридичної особи | Адвокатське Бюро «ЮРЛАЙТ»

Зміна керівника юридичної особи

Зміна керівника (директора) юридичної особи

Зміна керівника юридичної особи відбувається шляхом прийняття вищим органом відповідного рішення та внесення змін до єдиного державного реєстру. Якщо у ТОВ керівник - це завжди директор, то в інших юридичних особах керівником може бути Голова, Президент, Голова Правління, Голова Асоціації тощо. Юристи Адвокатського Бюро "ЮРЛАЙТ" надають послуги щодо зміни керівника юридичних осіб різних організаційно-правових форм.








Зміна керівника юридичної особи

biz

Перелік документів та інформації від клієнта:

✓ Копія паспорту та коду нового керівника;

✓ Статут;

✓ Копії паспортів учасників;

✓ Копії ідентифікаційних кодів учасників

Як це працює?

1

Надання інформації та документів

2

Оплата авансу

3

Проведення реєстрації

4

Остаточний розрахунок

Результат надання послуги

Ми готуємо пакет документів:

✓ Наказ про звільнення керівника;

✓ Наказ про прийняття на роботу нового керівника;

✓ Протокол (Рішення) учасників/засновників;

✓ Реєстраційна заява

Після реєстрації Ви отримаєте:

≡ Наказ про звільнення керівника;

≡ Наказ про прийняття на роботу керівника;

≡ Протокол (Рішення) учасників/засновників про зміну керівника;

≡ Виписку з єдиного державного реєстру

Переваги роботи з нами:

✓ індивідуальний підхід;

✓ розумна ціна на юридичні послуги;

✓ повний супровід реєстраційних дій, ми на зв'язку 24/7;

✓ конфіденційність;

✓ своєчасне виконання домовленостей
home_lawyer2_iconbox1

Працюємо на результат

home_lawyer2_iconbox2

Виїзд до клієнта

home_lawyer2_iconbox3

Реєстрація згідно закону

Порядок зміни керівника юридичної особи

Крок 1. Прийняття рішення про зміну керівника
Рішення про зміну керівника приймається вищим органом управління юридичної особи. Якщо вищий орган колегіальний, таке рішення оформляється у формі Протоколу, якщо одноособовий, - у формі Рішення. Рішення про зміну керівника приймається в порядку встановленому діючим статутом.

Крок 2. Підготовка пакету документів
Зміна керівника юридичної особи здійснюється шляхом проведення державної реєстрації змін. Перелік документів, що подаються для державної реєстрації визначений Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Цей Закон є універсальним і стосується усіх юридичних осіб, незалежно від організаційної форми. При цьому перелік документів для зміни керівника і вимоги до них дещо відрізняються.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни керівника Товариства з обмеженою відповідальністю:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Реєстраційна заява;

3. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни керівника Приватного підприємства:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Реєстраційна заява;

3. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни керівника Громадської організації:

1. Протокол (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

2. Реєстр осіб, які взяли участь у загальних зборах;

3. Відомості про керівні органи;

4. Відомості про уповноваженого на вчинення реєстраційних дій;

5. Реєстраційна заява;

6. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни керівника Громадської спілки:

1. Протокол (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

2. Відомості про керівні органи;

3. Реєстр осіб, які взяли участь у загальних зборах;

4. Відомості про уповноваженого на вчинення реєстраційних дій;

5. Реєстраційна заява;

6. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни керівника Благодійної організації:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Реєстраційна заява;

3. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни керівника ОСББ:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Реєстраційна заява;

3. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни керівника Кооперативу:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Реєстр осіб;

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Вимоги до документів, які подаються для державної реєстрації:

- документи викладаються українською мовою, при цьому додатково текст документа може бути викладено на іншій мові;

- текст документів має бути розбірливим, текст можна написати власноручно (від руки) друкованими літерами, або ж розмістити шляхом набору на комп’ютері;

- забороняються будь-які підчищення, виправлення, дописи, орфографічні помилки, не допускаються записи олівцем;

- рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинне відповідати законодавству.

Крок 3. Подання документів для державної реєстрації
Державна реєстрація зміни керівника може бути проведена як державним реєстратором Центру надання адміністративних послуг так і нотаріусом. Державна реєстрація проводиться незалежно від місцезнаходження юридичної особи в межах території області, АРК, міста Києва та Севастополя. Наприклад, якщо Благодійний Фонд знаходиться в Шевченківському районі міста Києва, то провести зміни, можна подавши документи до будь-якого Центру надання адміністративних послуг, що знаходиться в межах міста Києва: Центр надання адміністративних послуг Печерської РДА в м. Києві, Центр надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м. Києві тощо. Якщо Приватне підприємство знаходиться в місті Бровари (Київська область), то подати документи для державної реєстрації зміни керівника можна до будь-якого державного реєстратора чи нотаріуса, робоче місце якого знаходиться в межах Київської області. Після подання документів, нотаріус/реєстратор видає так званий Опис, в якому вказується перелік отриманих документів. Крім того Опис містить код, за допомогою якого можна простежити хід проведення державної реєстрації зміни керівника.

Крок 4. Проведення державної реєстрації зміни керівника
Рішення про державну реєстрацію зміни керівника Товариства з обмеженою відповідальністю, Приватного підприємства, Благодійної організації, ОСББ, Кооперативу приймається державним реєстратором протягом 24-х годин з моменту отримання документів від заявника. Рішення про державну реєстрацію зміни керівника Громадської організації, Громадської спілки приймається протягом 3-х робочих днів. Одночасно до єдиного державного реєстру юридичних осіб вносяться відповідні зміни. За результатами проведення державної реєстрації видається Виписка, яка міститиме прізвище нового керівника.
23.01.2021

Як зареєструвати Громадську організацію?

Як зареєструвати Громадську організацію в 2021 році? Найпоширенішою формою громадських об’єднань є громадські організації. Для реєстрації громадських організацій діє своєрідна процедура, що дещо відрізняється від класичної […]
17.01.2021

Оскарження постанови Держпраці

Оскарження постанови Держпраці Державний контроль за додержанням законодавства про працю здійснюється у формі інспекційних відвідувань. В ході інспекційного відвідування інспектори Держпраці насамперед  перевіряють, чи оформлено трудові […]
11.04.2018

Як обрати сімейного лікаря або медицина по-новому

Кампанія з  вибору  лікаря первинної медичної допомоги (сімейного лікаря, терапевта, педіатра) розпочалася з 01 квітня 2018 року. Відтепер кожен українець має право обрати лікаря на власний […]