fbpx Зміна складу учасників юридичної особи | Адвокатське Бюро «ЮРЛАЙТ»

Зміна складу учасників юридичної особи

Зміна складу учасників (засновників) юридичної особи

Зміна складу учасників (засновників) відбувається у разі вступу нових учасників до складу юридичної особи або виходу старих учасників. Вступ нових учасників до юридичних осіб, які мають статутний капітал, може здійснюватися шляхом викупу частки у статному капіталі, або ж внесення нового вкладу у статутний капітал (через збільшення статутного капіталу), а також у порядку спадкування частки померлого учасника. Вступ нових учасників до юридичних осіб, які не володіють статутним капіталом відбувається простіше, лише шляхом прийняття вищим органом відповідного рішення та не пов'язаний ані з спадкуванням, ані з будь-якими іншими фінансовими операціями. Втім в обох випадках, зміна складу учасників потребує внесення змін до єдиного державного реєстру. Юристи Адвокатського Бюро "ЮРЛАЙТ" надають послуги щодо зміни складу учасників (засновників) юридичних осіб різних організаційно-правових форм.






Зміна складу учасників (засновників)

biz

Перелік документів та інформації від клієнта:

✓ Копія паспорту та коду нового керівника;

✓ Статут;

✓ Копії паспортів учасників;

✓ Копії ідентифікаційних кодів учасників

Як це працює?

1

Надання інформації та документів

2

Оплата авансу

3

Проведення реєстрації

4

Остаточний розрахунок

Результат надання послуги

Ми готуємо пакет документів:

✓ Договір відчуження частки (за необхідності);

✓ Акт приймання-передачі частки (за необхідності);

✓ Протокол (Рішення) учасників/засновників;

✓ Реєстраційна заява;

✓ Інші документи (за необхідності)

Після реєстрації Ви отримаєте:

≡ Договір відчуження частки;

≡ Акт-приймання-передачі частки;

≡ Протокол (Рішення) учасників/засновників;

≡ Заява про вступ/вихід

Переваги роботи з нами:

✓ індивідуальний підхід;

✓ розумна ціна на юридичні послуги;

✓ повний супровід реєстраційних дій, ми на зв'язку 24/7;

✓ конфіденційність;

✓ своєчасне виконання домовленостей
home_lawyer2_iconbox1

Працюємо на результат

home_lawyer2_iconbox2

Виїзд до клієнта

home_lawyer2_iconbox3

Реєстрація згідно закону

Порядок зміни складу учасників юридичної особи

Крок 1. Прийняття рішення про зміну складу учасників (засновників)
Рішення про зміну складу учасників (засновників) приймається вищим органом управління юридичної особи. Якщо вищий орган колегіальний, таке рішення оформляється у формі Протоколу, якщо одноособовий, - у формі Рішення. Одночасно з вирішенням питання про зміну складу учасників (засновників), вищий орган має вирішити питання про внесення змін до Статуту та затвердження його в новій редакції. Рішення про зміну складу учасників (засновників) приймається в порядку встановленому діючим статутом та чинним законодавством.

Крок 2. Підготовка пакету документів
Зміна складу учасників (засновників) юридичної особи здійснюється шляхом проведення державної реєстрації змін. Перелік документів, що подаються для державної реєстрації визначений Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Цей Закон є універсальним і стосується усіх юридичних осіб, незалежно від організаційної форми. При цьому перелік документів для зміни складу учасників (засновників) і вимоги до них дещо відрізняються.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни складу учасників (засновників) Товариства з обмеженою відповідальністю:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни складу учасників (засновників) Приватного підприємства:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни складу членів Громадської організації:

1. Протокол (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

2. Реєстр осіб, які взяли участь у загальних зборах;

3. Відомості про уповноваженого на вчинення реєстраційних дій;

4. Реєстраційна заява;

5. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни складу учасників Громадської спілки:

1. Протокол (без обов'язкового нотаріального засвідчення підписів);

2. Реєстр осіб, які взяли участь у загальних зборах;

3. Відомості про уповноваженого на вчинення реєстраційних дій;

4. Реєстраційна заява;

5. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Перелік документів для проведення державної реєстрації зміни складу учасників (засновників) Благодійної організації:

1. Протокол (на нотаріальному бланку із нотаріальним засвідченням підписів);

2. Статут (із нотаріальним засвідченням підписів);

3. Реєстраційна заява;

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

Вимоги до документів, які подаються для державної реєстрації:

- документи викладаються українською мовою, при цьому додатково текст документа може бути викладено на іншій мові;

- текст документів має бути розбірливим, текст можна написати власноручно (від руки) друкованими літерами, або ж розмістити шляхом набору на комп’ютері;

- забороняються будь-які підчищення, виправлення, дописи, орфографічні помилки, не допускаються записи олівцем;

- рішення уповноваженого органу управління юридичної особи та статут повинні відповідати законодавству.

Крок 3. Подання документів для державної реєстрації
Державна реєстрація зміни складу учасників (засновників) може бути проведена як державним реєстратором Центру надання адміністративних послуг так і нотаріусом. Державна реєстрація проводиться незалежно від місцезнаходження юридичної особи в межах території області, АРК, міста Києва та Севастополя. Наприклад, якщо Благодійний Фонд знаходиться в Печерському районі міста Києва, то провести зміни, можна подавши документи до будь-якого Центру надання адміністративних послуг, що знаходиться в межах міста Києва: Центр надання адміністративних послуг Святошинської РДА в м. Києві, Центр надання адміністративних послуг Шевченківської РДА в м. Києві тощо. Якщо Благодійний фонд знаходиться в місті Ірпінь (Київська область), то подати документи для державної реєстрації зміни складу учасників (засновників) можна до будь-якого державного реєстратора чи нотаріуса, робоче місце якого знаходиться в межах Київської області. Після подання документів, нотаріус/реєстратор видає так званий Опис, в якому вказується перелік отриманих документів. Крім того Опис містить код, за допомогою якого можна простежити хід проведення державної реєстрації зміни складу учасників (засновників).

Крок 4. Проведення державної реєстрації зміни складу учасників (засновників)
Рішення про державну реєстрацію зміни складу учасників (засновників) Товариства з обмеженою відповідальністю, Приватного підприємства, Благодійної організації приймається державним реєстратором протягом 24-х годин з моменту отримання документів від заявника. Одночасно до єдиного державного реєстру юридичних осіб вносяться відповідні зміни. За результатами проведення державної реєстрації видається Виписка, яка міститиме інформацію про оновлений склад учасників (засновників).
22.07.2020

Поновлення строку на прийняття спадщини

Поновлення строку на прийняття спадщини Якщо спадкоємець вчасно не звернувся до нотаріуса та пропустив строк на прийняття спадщини, то єдиним виходом в цій ситуації буде поновлення […]
22.06.2019

Як виселити з квартири та зняти з реєстрації місця проживання?

Питання виселення особи, або інакше кажучи,  позбавлення права користування житловим приміщенням врегульовано нормами відразу двох кодексів: Цивільного кодексу України та відверто застарілого Житлового кодексу УРСР, що […]
17.02.2018

Відповідальність засновників господарського товариства

Створюючи господарське товариство, його засновникам потрібно чітко розуміти, які правові наслідки можуть настати для них в процесі створення та діяльності товариства. В цій статті ви дізнаєтеся […]